zaterdag 18 november 2023

Creatief Bloggen: Terug naar Pen & Papier

Wil je creatiever zijn? 🎨 Pak dan een pen en wat papier. Even geen computer of telefoon. Gewoon jij en je gedachten. 🖊️📓

Stel je voor: geen piepjes of meldingen. Alleen jij die schrijft. Het is rustig en dat helpt je om beter na te denken. 🤔


Neem een pauze van de digitale wereld en pak je pen. Schrijf een blog op papier. Je zult zien dat je anders gaat denken en schrijven. Het is alsof je een nieuwe kant van jezelf ontdekt. 🌈

En weet je wat? Je laat op die manier AI even achter je, want die heb je echt niet nodig om goed te schrijven. Jouw eigen stem is meer dan uniek. 💬

Dus, probeer het. Wie weet wat voor mooie dingen je gaat schrijven. Het is tijd om jouw verhaal op jouw manier. te vertellen: echt en puur. 💖

Weetje  Ik neem vaak een schrijfboekje mee als ik ga wandelen en als ik pauze houd, halverwege ergens, schrijf ik daarin. Ik noem het mijn dagboek maar eigenlijk zou ik het beter mijn blogboekje kunnen noemen.

2 opmerkingen:

  1. Wat je schreef is wat ik ook regelmatig doe hoor. Op papier komen woorden voor mij sneller uit mijn gedachten. En wat wandelen in de natuur betreft is er altijd ook wel een bankje waar ik mijn gedachten ook deelt in mijn gedachten boekje, maar die komen dan niet op blog(s).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van mij ook niet allemaal (in mijn blogs) maar ik vind het gwoon leuk: pen en papier. Bedankt voor je reactie Tine.

      Verwijderen