vrijdag 15 september 2023

SEO Succes: Krachtige Titels met Hoofdletters

Wil je dat je blogtitels lekker opvallen? Hier komt een goeie tip: gebruik hoofdletters! Je mag elk woord dat ertoe doet beginnen met een hoofdletter om het belang te benadrukken. Het mag en het is dus niet verplicht. Maar, een hele titel in HOOFDLETTERS? Nee joh, dat is te veel van het goede. 

Zowel Google als je lezers zijn niet blij met schreeuwerige letters en met deze eenvoudige aanpak worden je titels niet alleen beter gevonden, maar ook een stuk mooier. 

Klaar om te proberen?

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip. Deze kende ik niet. Ik zie dat jij dit toepast op je blogtitels. Het is even wennen, maar het ziet er best oke uit.
    Ik heb een tijdje de titels van mijn blogs in hoofdletters geschreven, maar dat is inderdaad best schreeuwerig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er ook enorm mee gerommeld. Nu probeer ik het een beetje te doen zoals "ze zeggen", de kenners.

      Verwijderen